Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-25 %
9788072036714.jpg
Ušetříte 135 Kč 25 %
413 Kč s DPH
375 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
čtvrtek 21.11.
Přepravní společností:
pátek 22.11.
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Andělé a démoni
-24 %
Skladem
266 Kč242 Kč bez DPH
Dějiny Navahů
-18 %
Není skladem
164 Kč149 Kč bez DPH
Historický atlas II.světové války
-19 %
Není skladem
486 Kč442 Kč bez DPH
Zná ji jako svý boty
-73 %
Není skladem
80 Kč73 Kč bez DPH
Ilustrovaná encyklopedie lidského těla
-28 %
Výprodej
Vyprodáno
186 Kč169 Kč bez DPH
A básníkem být nechci
-25 %
Výprodej
Vyprodáno
186 Kč169 Kč bez DPH
Antropologické přístupy v historickém bádání
-27 %
Není skladem
144 Kč131 Kč bez DPH
A uzřela oslice anděla
-25 %
Není skladem
216 Kč196 Kč bez DPH
Akta F
-24 %
Skladem
152 Kč138 Kč bez DPH
Album vedut Království českého
-23 %
Není skladem
764 Kč695 Kč bez DPH
Alchymista
-23 %
Není skladem
152 Kč138 Kč bez DPH
Alchymista - ilustrované vydání
-24 %
Není skladem
226 Kč205 Kč bez DPH
Anděl západního okna
-25 %
Není skladem
223 Kč203 Kč bez DPH
Andělé a démoni
-27 %
Není skladem
290 Kč264 Kč bez DPH
Andělé zoufalství
-27 %
Není skladem
290 Kč264 Kč bez DPH
Anglický pacient
-24 %
Skladem
198 Kč180 Kč bez DPH
Antonín Švehla - Mistr politických kompromisů
-26 %
Není skladem
147 Kč134 Kč bez DPH
Architekt "konečného řešení"
-23 %
Skladem
298 Kč271 Kč bez DPH
Astrologie a sebepoznání
-26 %
Není skladem
257 Kč234 Kč bez DPH
Ateš Periša - ohnivý muž
-23 %
Není skladem
228 Kč207 Kč bez DPH
Auťák
-23 %
Není skladem
152 Kč138 Kč bez DPH
Až na konec vesmíru
-23 %
Skladem 1 ks
175 Kč159 Kč bez DPH
Až nadejde čas
-24 %
Není skladem
198 Kč180 Kč bez DPH
Bahijské kandomble
-23 %
Skladem
305 Kč277 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Počet stran512
Jazykčeština
Typ produktuVázaná kniha
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Rok2005
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: