Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-22 %
9788072036714.jpg
Ušetříte 121 Kč 22 %
427 Kč s DPH
388 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
pondělí 27.1.
Přepravní společností:
úterý 28.1.
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Barevný papír A4 170 g - zlatě žlutý 50 ks
-23 %
Skladem
122 Kč101 Kč bez DPH
Puzzle a pryž, mix motivů
-7 %
Skladem
42 Kč35 Kč bez DPH
Mikrotužka 0,5 - mix barev
-7 %
Skladem
14 Kč12 Kč bez DPH
Obal na notový sešit
Není skladem
8 Kč7 Kč bez DPH
Obal na atlas světa
Není skladem
15 Kč12 Kč bez DPH
Obal na knihy univerzální PVC
Není skladem
15 Kč12 Kč bez DPH
Desky na výkresy A3 Pastelky
-15 %
Není skladem
118 Kč98 Kč bez DPH
Desky na výkresy A3 Oxy Dots colors
-15 %
Není skladem
118 Kč98 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Počet stran512
Jazykčeština
Typ produktuVázaná kniha
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Rok2005
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: