Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-30 %
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce
Ušetříte 167 Kč 30 %
381 Kč s DPH
346 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
pozítří
Přepravní společností:
středa 29.5.
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Mexická vlna
-9 %
Není skladem
191 Kč174 Kč bez DPH
Piráti
-29 %
Není skladem
141 Kč128 Kč bez DPH
Tarot Grálu
-25 %
Není skladem
224 Kč204 Kč bez DPH
Bohyně Světla
-1 %
Není skladem
98 Kč89 Kč bez DPH
Blízká setkání třetího věku - Skutečné příběhy o mimozemšťanech, UFO a jiných vesmírných fenoménech
-20 %
Skladem
279 Kč254 Kč bez DPH
V dobrém i zlém
-32 %
Není skladem
142 Kč129 Kč bez DPH
Kniha o štěstí - Otevřená cesta ke šťastnému životu
-34 %
Skladem
198 Kč180 Kč bez DPH
Soukromý labyrint
-31 %
Skladem
234 Kč213 Kč bez DPH
Myrtille na pláži
-29 %
Není skladem
141 Kč128 Kč bez DPH
Jidášovo evangelium
-29 %
Není skladem
49 Kč45 Kč bez DPH
Vinnetou I.
-29 %
Není skladem
169 Kč154 Kč bez DPH
Vinnetou II.
-29 %
Není skladem
169 Kč154 Kč bez DPH
Vinnetou - III. - Do věčných lovišť
-33 %
Není skladem
159 Kč145 Kč bez DPH
Vraždy pod stromeček
-27 %
Není skladem
183 Kč166 Kč bez DPH
Postrach
-27 %
Není skladem
146 Kč133 Kč bez DPH
Kráska a zvíře
-63 %
Není skladem
74 Kč67 Kč bez DPH
Štědrý večer v 87. revíru
-27 %
Není skladem
146 Kč133 Kč bez DPH
Uprchlík
-23 %
Není skladem
76 Kč69 Kč bez DPH
Gangy
-63 %
Není skladem
74 Kč67 Kč bez DPH
Jed
-23 %
Není skladem
99 Kč90 Kč bez DPH
Není hluchý jako hluchý
-27 %
Není skladem
183 Kč166 Kč bez DPH
Smrt ošetřovatelky
-27 %
Není skladem
146 Kč133 Kč bez DPH
Zlo na ostrově
-27 %
Není skladem
146 Kč133 Kč bez DPH
Hudlaři
-23 %
Není skladem
76 Kč69 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Jazykčeština
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Počet stran512
Rok2005
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: