Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-29 %
9788072036714.jpg
Ušetříte 157 Kč 29 %
391 Kč s DPH
355 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
zítra
Přepravní společností:
pozítří
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Psychoaktivní rostliny,houby a živočichové
-27 %
Není skladem
181 Kč165 Kč bez DPH
Pohádky pro dlouhé večery
-31 %
Není skladem
173 Kč157 Kč bez DPH
Co se děje v noci
-25 %
Není skladem
149 Kč135 Kč bez DPH
Kreslíme portrét
-26 %
Není skladem
111 Kč101 Kč bez DPH
Němečtí výsadkáři Fallschirmjäger
-30 %
Není skladem
210 Kč191 Kč bez DPH
Moučníky
-27 %
Není skladem
181 Kč165 Kč bez DPH
Kámasútra ilustrovaná
-25 %
Není skladem
149 Kč135 Kč bez DPH
Škola kreslení pro malé výtvarníky
-30 %
Není skladem
210 Kč191 Kč bez DPH
Dělená strava
-26 %
Není skladem
111 Kč101 Kč bez DPH
Péče o kočku
-25 %
Není skladem
149 Kč135 Kč bez DPH
Rok v zahradě
-30 %
Není skladem
210 Kč191 Kč bez DPH
Uzly - krok za krokem
-25 %
Není skladem
149 Kč135 Kč bez DPH
SS Leibstandarte
-30 %
Není skladem
210 Kč191 Kč bez DPH
Abeceda A - J
-5 %
Není skladem
37 Kč34 Kč bez DPH
Abeceda K - Ž
-5 %
Není skladem
37 Kč34 Kč bez DPH
Číslice 123
-5 %
Není skladem
37 Kč34 Kč bez DPH
Moje první knížka Slova
-5 %
Není skladem
37 Kč34 Kč bez DPH
Moje první knížka Barvy
-5 %
Není skladem
37 Kč34 Kč bez DPH
Moje první knížka Zvířata
-5 %
Není skladem
37 Kč34 Kč bez DPH
Kreslíme zvířátka
-26 %
Není skladem
111 Kč101 Kč bez DPH
Moje nejmilejší pohádky
-25 %
Není skladem
119 Kč108 Kč bez DPH
Aromaterapie Masáž Jóga
-30 %
Není skladem
491 Kč446 Kč bez DPH
Martinka a její kamarádi Doma
-22 %
Není skladem
46 Kč40 Kč bez DPH
Martinka a její kamarádi Ve škole
-22 %
Není skladem
46 Kč40 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Jazykčeština
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Počet stran512
Rok2005
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: