Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-27 %
9788072036714.jpg
Ušetříte 146 Kč 27 %
402 Kč s DPH
365 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
pátek 5.6.
Přepravní společností:
pondělí 8.6.
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Pilár Štefan
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Makatura Ivan
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Mistr Sando Kaisen
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Mizera Ivan
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Smažáková Janette
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Spiegel Reňa
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Šuplatová Eleonóra
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Slížová Radka
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Olczak-Ronikierová Joanna
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Uherčíková Karolína
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Žentel Lukáš
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Zimmermann Ján
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Eisen Norman L.
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Halásová Zuzana
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Witowská Světlana
Není skladem
0 Kč0 Kč bez DPH
Razítka Stampo Baby - Vánoce
-27 %
Není skladem
279 Kč231 Kč bez DPH
Dědina - CDmp3
-24 %
Skladem
264 Kč240 Kč bez DPH
Mycelium V - Hlasy a hvězdy - 3 CDmp3
-24 %
Skladem
415 Kč377 Kč bez DPH
Nohy z jílu - CDmp3 (Čte Jan Zadražil)
-24 %
Skladem
302 Kč275 Kč bez DPH
Izrael - Inspirace na cesty
-29 %
Skladem
142 Kč129 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Jazykčeština
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Počet stran512
Rok2005
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: