Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-22 %
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce
Ušetříte 121 Kč 22 %
427 Kč s DPH
388 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Poslední páni z Michalovic
-25 %
Není skladem
150 Kč136 Kč bez DPH
Nejlepší židovské anekdoty
-25 %
Není skladem
179 Kč163 Kč bez DPH
Ať žije alkohol aneb přítel a lék
-25 %
Není skladem
179 Kč163 Kč bez DPH
Věčný boj s blbcem (aneb Jak na ně)
-27 %
Není skladem
175 Kč159 Kč bez DPH
Porodní asistentkou krok za krokem
-21 %
Není skladem
244 Kč222 Kč bez DPH
Čeští hudebníci na Rusi
-27 %
Není skladem
383 Kč348 Kč bez DPH
Vznik, rozvoj a ústup multivizuálních programů
-22 %
Není skladem
111 Kč101 Kč bez DPH
Superfreakonomics skrytá ekonomie všeho
-18 %
Není skladem
286 Kč260 Kč bez DPH
Příběh opravdového režiséra
-21 %
Není skladem
205 Kč186 Kč bez DPH
Kreativní učení
-19 %
Skladem
80 Kč73 Kč bez DPH
Dějiny křesťanského písemnictví
-18 %
Není skladem
163 Kč148 Kč bez DPH
Zlý sen
-26 %
Není skladem
222 Kč202 Kč bez DPH
Český Krumlov
-27 %
Není skladem
546 Kč496 Kč bez DPH
Lenochova cesta k bohatství
-22 %
Skladem
203 Kč185 Kč bez DPH
Strava a vědomí
-22 %
Není skladem
193 Kč175 Kč bez DPH
Rozběhnuto... rozběhnu to
-21 %
Není skladem
235 Kč214 Kč bez DPH
Ahoj, jak se máš? Hallo! Wie geht es dir?
-18 %
Není skladem
135 Kč123 Kč bez DPH
Nesnadnost
-24 %
Není skladem
189 Kč172 Kč bez DPH
Benátky
-18 %
Není skladem
246 Kč224 Kč bez DPH
O Sněhurce - Dvojjazyčná pohádka
-28 %
Není skladem
71 Kč65 Kč bez DPH
O Červené karkulce - Dvojjazyčná pohádka
-20 %
Není skladem
39 Kč35 Kč bez DPH
O Popelce Cinderella
-9 %
Není skladem
41 Kč37 Kč bez DPH
Top rodinné domy 2011
-25 %
Není skladem
74 Kč61 Kč bez DPH
Letopisy královské komory I.
-20 %
Není skladem
263 Kč239 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Jazykčeština
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Počet stran512
Rok2005
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: