Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-30 %
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce
Ušetříte 163 Kč 30 %
385 Kč s DPH
350 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
pozítří
Přepravní společností:
středa 27.2.
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Italská konverzace
-20 %
Není skladem
82 Kč75 Kč bez DPH
Italština na cesty  - 2. vydání
-20 %
Není skladem
66 Kč60 Kč bez DPH
Hovory s Nepraktou
Skladem
109 Kč99 Kč bez DPH
Valérie - Dědička plantáží 1.díl
-87 %
Není skladem
33 Kč30 Kč bez DPH
Plachý milionář přichází
-32 %
Skladem
106 Kč96 Kč bez DPH
Nahý markýz
-20 %
Není skladem
183 Kč166 Kč bez DPH
Prázdninová škola 1.třída
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Prázdninová škola 2.třída
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Prázdninová škola 3.třída
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Prázdninová škola 4.třída
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Prázdninová škola 5.třída
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Poradím si s češtinou 2
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Poradím si s češtinou 3
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Poradím si s češtinou 4
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Poradím si s matematikou 3
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Poradím si s matematikou 4
-29 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Andulka - Jak na to
-32 %
Není skladem
88 Kč80 Kč bez DPH
Energie z biomasy - 2. aktual. vydání
-17 %
Není skladem
120 Kč109 Kč bez DPH
Papírové květy - TOPP
-20 %
Není skladem
39 Kč35 Kč bez DPH
Velká kniha luštění 2.
-25 %
Není skladem
67 Kč58 Kč bez DPH
Bum, Bam a Bim
-20 %
Není skladem
79 Kč72 Kč bez DPH
Pidihrátky na pohádky
-20 %
Není skladem
79 Kč72 Kč bez DPH
Prapohádky
-20 %
Není skladem
79 Kč72 Kč bez DPH
Aluminiový klíček Felixe Holzmanna
-28 %
Není skladem
137 Kč125 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Jazykčeština
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Počet stran512
Rok2005
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: