Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-33 %
9788072036714.jpg
Ušetříte 181 Kč 33 %
367 Kč s DPH
334 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
čtvrtek 2.4.
Přepravní společností:
pátek 3.4.
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Historie a vojenství - W. Conrad
-28 %
Není skladem
128 Kč116 Kč bez DPH
Krvavý Karlštejn
-22 %
Není skladem
132 Kč120 Kč bez DPH
Souzvučná slova v angličtině
-26 %
Skladem
51 Kč46 Kč bez DPH
Asterix 7 - Asterix v Helvetii
-19 %
Není skladem
80 Kč73 Kč bez DPH
Fouskovy skoropohádky
-20 %
Není skladem
160 Kč145 Kč bez DPH
Velká biskupovská noc
-29 %
Není skladem
106 Kč96 Kč bez DPH
Čekám zprávu, Bene
-20 %
Není skladem
159 Kč145 Kč bez DPH
Blázinec
-20 %
Není skladem
152 Kč138 Kč bez DPH
Smrtící samota
-27 %
Není skladem
174 Kč158 Kč bez DPH
Nové testy z anglického jazyka
-20 %
Není skladem
90 Kč82 Kč bez DPH
Tvarování dřevin - Zahrada plus
-29 %
Není skladem
106 Kč96 Kč bez DPH
O Puclíkovi - 366 pohádek na každý den v roce
-20 %
Není skladem
199 Kč181 Kč bez DPH
Bylo nebylo... - Pohádky z celého světa - v čj 1. vydání
-20 %
Není skladem
319 Kč290 Kč bez DPH
Manželské okovy
-20 %
Není skladem
183 Kč166 Kč bez DPH
Sladká skleničková kuchařka
-22 %
Není skladem
77 Kč70 Kč bez DPH
Cukroví našich maminek
-25 %
Není skladem
82 Kč75 Kč bez DPH
Svět dětí obrázkem a slovem
-57 %
Není skladem
56 Kč51 Kč bez DPH
Upravujeme okolí domu - Stavíme
-17 %
Není skladem
120 Kč109 Kč bez DPH
První rok pro celý život
-27 %
Není skladem
127 Kč115 Kč bez DPH
Svět na dosah - Za magickou krásou exotických zemí
-20 %
Není skladem
239 Kč217 Kč bez DPH
Svedené a rozpustilé
-20 %
Není skladem
183 Kč166 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Počet stran512
Jazykčeština
Typ produktuVázaná kniha
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Rok2005
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: