Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Bez prostoru, bez volby, bez práce
-28 %
Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce
Doporučovaná cena s DPH 548 Kč
Ušetříte 153 Kč 28 %
395 Kč s DPH
359 Kč bez DPH
Dostupnost:
Skladem
Osobně v Praze:
zítra
Přepravní společností:
pozítří
Kód0000029
EAN9788072036714
Záruka24 měsíců
Zákazníci k tomuto zboží kupují
Andělé a démoni
-26 %
Není skladem
257 Kč234 Kč bez DPH
Dějiny Navahů
-24 %
Není skladem
151 Kč137 Kč bez DPH
Historický atlas II.světové války
-22 %
Není skladem
470 Kč427 Kč bez DPH
Zná ji jako svý boty
-74 %
Není skladem
77 Kč70 Kč bez DPH
Ilustrovaná encyklopedie lidského těla
-32 %
Výprodej
Vyprodáno
177 Kč161 Kč bez DPH
A básníkem být nechci
-25 %
Výprodej
Vyprodáno
186 Kč169 Kč bez DPH
Antropologické přístupy v historickém bádání
-27 %
Není skladem
144 Kč131 Kč bez DPH
A uzřela oslice anděla
-25 %
Není skladem
216 Kč196 Kč bez DPH
Akta F
-27 %
Skladem
146 Kč133 Kč bez DPH
Album vedut Království českého
-25 %
Skladem
744 Kč676 Kč bez DPH
Alchymista
-27 %
Není skladem
145 Kč132 Kč bez DPH
Alchymista - ilustrované vydání
-27 %
Není skladem
218 Kč198 Kč bez DPH
Anděl západního okna
-25 %
Není skladem
223 Kč203 Kč bez DPH
Andělé a démoni
-27 %
Není skladem
290 Kč264 Kč bez DPH
Andělé zoufalství
-27 %
Není skladem
290 Kč264 Kč bez DPH
Anglický pacient
-27 %
Není skladem
190 Kč173 Kč bez DPH
Antonín Švehla - Mistr politických kompromisů
-26 %
Není skladem
147 Kč134 Kč bez DPH
Architekt
-26 %
Skladem
288 Kč262 Kč bez DPH
Astrologie a sebepoznání
-26 %
Není skladem
257 Kč234 Kč bez DPH
Ateš Periša - ohnivý muž
-23 %
Není skladem
228 Kč207 Kč bez DPH
Auťák
-27 %
Není skladem
145 Kč132 Kč bez DPH
Až na konec vesmíru
-27 %
Skladem
167 Kč152 Kč bez DPH
Až nadejde čas
-27 %
Skladem
190 Kč173 Kč bez DPH
Bahijské kandomble
-26 %
Není skladem
294 Kč267 Kč bez DPH
PopisTechnické parametryDiskuze
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
AutorKleinová Naomi
Jazykčeština
NakladatelstvíArgo/Dokořán
Počet stran512
Rok2005
Typ produktuVázaná kniha
EAN9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha Bez loga překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: