Často kladené otázky

 POZOR ZMĚNA!!! Pondělí 30.4.2018 a 7.5.2018 bude výdejna uzavřena!!!

Máte i kamennou prodejnu?

Nemáme. Náš eshop je pouze internetový a existuje pouze výdejní místo pro výdej objednaného zboží.

Dá se platit kartou?

Na osobním odběru karty nebereme, je zde možná pouze platba v hotovosti! V okolí výdejny je ale 5 bankomatů, takže není problém si před odběrem zboží, dojít vybrat hotovost. Platbu kartou přijímáme pouze online, tzv. službou GoPay, která je zpoplatněna dvaceti korunami.

Proč není objednávka dodána v termínu?

Naše společnost velice dbá na kvalitu zasílaného zboží. Proto je pro nás nepřípustné zaslat knihu s poškozením. Snažíme se ji vždy sehnat v odpovídajícím stavu. Čím starší titul, tím déle vybíráme kus odpovídající našim představám. Kniha je bohužel taková věc, která se velmi snadno poškodí a také věkem podléhá rychlé zkáze. 

Zboží před odesláním prochází několikanásobnou kontrolou – na centrále, v expedičním skladu, při kompletaci objednávky, při balení a samozřejmě při inventuře.

U každé položky, uvádíme na našich stránkách termín dodání. Ten posuneme u každého jednotlivého zboží vždy, když jsme informováni o nějakém zpoždění. Například DVD, která nabízíme, jsou zatím jen pilotním projektem a proto nejsou dodávána tak často, jako třeba knihy.

Pokud se nejedná o první ani o druhý případ, jedná se o nějakou mimořádnou situaci - nedodání objednaného zboží, chyba v systému skladu, inventura, Vánoční provoz nebo třeba zpoždění dopravce.

Co znamená, když je zboží označené dostupností Skladem?

To znamená, že zboží je možné doručit do dvou až tří dnů. Centrální sklad máme mimo Prahu, proto není zboží k dispozici okamžitě na výdejním místě, které se nachází v Opálkově ulici na Ládví, Praha 8.

Naopak zboží označené dostupností "Sklad Ládví" je k dostání na výdejně v den objednání.

Jsou nabízené knihy v tištěné podobě?

Ano. Kromě tištěných knih nabízíme ještě audioknihy na CD. Ty jsou zařazeny v kategorii Audioknihy nebo zvlášť označené jako "audiokniha" nebo "CD". Toto je nutné vždy před objednáním zkontrolovat, aby nedocházelo k chybám. Knihy v elektronické podobě zatím nenabízíme.

Proč nikdo nezvedá telefon?

Telefonní linka našeho eshopu je směrována na výdejnu. Proto je možné volat pouze v otevírací době výdejny Po-Pá 12:00 – 18:30, So 10:00 – 13:00. Pokud jsme příliš zaneprázdnění vychystáváním objednávek, můžete mimo telefonní linky využít i kontaktní formulář, který najdete pod kontakty na našich stránkách nebo e-mail: info@knihkpectvi-ladvi.cz.

Kde se nachází výdejní místo?

Výdejní místo je na adrese Opálkova 1658 v Praze na Ládví, hned naproti metru, v budově Raiffeisen banky a prodejny Iceland. Vchod se nachází naproti parkovišti. 

Je vchod výdejního místa bezbariérový?

Není. Je potřeba na to myslet, pokud si jdete vyzvednout objednávku například s kočárkem. Ale pult pro vydávání zboží je hned za dveřmi, proto není problém knihy vydat i přes spojovací chodbu, aby měly maminky přehled jak nad vydáváním objednávky, tak i nad kočárkem.

Je výdejní místo nějak označeno, najdu cestu k výdejně od metra?

Cesta od metra k výdejně není nijak značená. Popis cesty, mapu s obrázky a dopravu, kterou se k nám dostanete, naleznete v odkazu Doprava a platba - https://www.knihkupectvi-ladvi.cz/doprava-a-platba/.

Výdejní místo je označeno hned třemi eshopy, kterým slouží – Knihkupectví Beletrie, Knihkupectví U Mobi, Knihkupectví Ládví.

K čemu je číslo objednávky a musím si ho pamatovat?

Číslo objednávky slouží k identifikaci, a proto je velmi důležité. Je potřeba ho uvádět kdykoliv žádáte o změnu objednávky nebo se dotazujete na její stav. Nejpotřebnější je poté na osobním odběru, kde je nutné ho uvést spolu se jménem pro vydání objednávky.

Jak dlouhá je úložní doba na výdejně a dá se prodloužit?

Standardní doba uložení je 5 pracovních dnů. Tuto dobu je možné o týden prodloužit, buďto přes kontaktní formulář nebo e-mailem. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a datum, do jakého si přejete úložní dobu prodloužit.

Může mnou objednané zboží vyzvednout i někdo jiný?

Ano, může. Dbejte ale prosím na to, aby osoba, která zboží vyzvedává, znala Vaše číslo objednávky a jméno, na které je objednávka uzavřena. To platí pro osobní odběr. Zásilkovna vyžaduje znát heslo, které zasílá SMS zprávou. Jediný dopravce, se kterým by mohl být problém je Česká pošta, která zásilky uložené na poště, vydává jen po předložení občanského průkazu, a to i v případě, kdy je zboží zaslané na dobírku.

Jaký je počet dostupných kusů a bude zboží označené Není skladem ještě naskladněno?

Otázky týkající se počtu dostupných kusů či dostupnosti některého zboží směrujte na náš e-mail nebo pište přes kontaktní formulář.

Zboží označené dostupností Není skladem je většinou zcela vyprodáno. U titulů staršího vydání (z roku 2010 a starších), je velká pravděpodobnost, že již naskladněny nebudou.

Nepřišel mi žádný potvrzující e-mail o přijetí objednávky a podklady k platbě, co s tím?

E-mail o přijetí objednávky a podklady k platbě zasíláme automaticky několik minut po dokončení objednávky (celkem 2 e-maily). Pokud Vám potvrzující e-mail nedorazí, je objednávka buďto nedokončená, je uveden chybný e-mail nebo Vám e-mail spadl do spam koše. Před dokončením objednávky musíte odškrtnout souhlas s Obchodními podmínkami, teprve poté lze objednávku závazně potvrdit.

Je nutné vždy kontaktovat knihkupectví, buďto přes kontaktní formulář nebo na e-mail a ověřit si, zda je objednávka evidovaná či nikoliv.

Vracíte peníze v hotovosti?

 Nevracíme. Pokud jdete vrátit zboží přímo na výdejnu, připravte si sebou číslo účtu, peněžní prostředky za vracené zboží vyplácíme pouze převodem!

Jak reklamovat a do kdy můžu vrátit nechtěné zboží?

Vážení zákazníci, stále se nás ptáte, jak reklamovat vadné zboží nebo nechtěné zboží vrátit. Všechny potřebné informace jsou k nalezení v našich Obchodních podmínkách nebo v záložce Reklamace a vrácení.

Upozorňujeme, že výměna zboží z účetních ani provozních důvodů, možná není!

Reklamace

Vadné zboží

Nemá-li zboží odpovídající vlastnosti, může kupující požádat o výměnu vadného zboží. Vadné zboží je nutné zaslat na adresu v obalu, který zaručí nepoškození zboží během přepravy (nejlépe kartonový obal, bublinková obálka není pro knihy vhodná) nebo osobně zanést na výdejnu: Knihkupectví-sklad, Opálkova 1658, 18200 Praha 8 do 5 dnů a viditelně ho označit slovem “REKLAMACE“.  Vadné zboží bude kupujícímu vyměněno za nové, vrácení vadného zboží je na náklady prodávajícího. Do balíku je nutné přiložit kopii faktury a vyplněný reklamační protokol, který naleznete na konci stránky Reklamace a vrácení.

V případě, když zásoby tohoto zboží budou vyprodány, kupujícímu bude vráceno peněžní plnění na účet určený kupujícím.

Pokud nebudou dodrženy výše uvedené povinnosti, může být zásilka skladem nepřijata!

Vrácení zboží

Vrátit zboží lze do 14 dnů ode dne jeho převzetí. Zboží musí být nepoškozené a zaslané zpět na naši adresu v obalu, který zaručí nepoškození zboží během přepravy (nejlépe kartonový obal, bublinková obálka není pro knihy vhodná) a být viditelně označeno jako „VRÁCENÍ ZBOŽÍ“ nebo osobně zaneseno na výdejnu: Expediční sklad Knihkupectví Opálkova 1658, 18200 Praha 8. Opět je nutné zaslat spolu s kopií faktury a průvodním dopisem obsahujícím alespoň číslo účtu pro vrácení peněžní částky.

Pokud nebudou dodrženy výše uvedené povinnosti, může být zásilka skladem nepřijata!

Zasíláte zboží i do jiných zemí?

Ano, zasíláme, ale jen na Slovensko. Zboží zasíláme službou PPL na Slovensko za 220 Kč (zvolíte si v košíku při objednávání). Částku požadujeme předem službou GoPay, která je zpoplatněna dvaceti korunami. Náš objednávkový formulář nepovoluje předvolby, proto do kolonky telefon vyplňte nuly a své platné telefonní číslo zadejte do poznámky zákazníka i se Slovenskou předvolbou. Ostatní kolonky vyplňte dle formuláře (adresa, jméno, příjmení, e-mail,..).

Nabízí vaše knihkupectví nějaké slevy (například množstevní)?

Nenabízí. Pokud jste škola, knihovna nebo jiná státní instituce, můžeme Vám poskytnout platbu na fakturu se 14 denní splatností, případně po kontaktu a při větší objednávce domluvit jiné podmínky.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, který naleznete v záložce "Kontakt" nebo zašlete e-mail na info@knihkupectvi-ladvi.cz.