Humanitní vědy

Hledat v kategoriiHledat
Kde hledat:
Řadit dle:1032 produktů
(kolektiv a)
Psychologie (e-kniha)
E-kniha

Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte.

288 Kč238 Kč bez DPH
(Marek Kolařík)
Interakční psychologický výcvik (e-kniha)
E-kniha

V přípravě pedagogů, psychologů a dalších oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Kniha přináší konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou. Vedoucím i členům skupiny umožňuje...

280 Kč231 Kč bez DPH
(Barbora Červenková)
Rozvoj komunikačních a jazykových schopností (e-kniha)
E-kniha

Monografie přináší přehled fází osvojování si řeči a jazyka dítětem od narození do 3 let, včetně návodů k rozvoji komunikace v rámci logopedické terapie. Je určena logopedům, speciálním pedagogům, pra...

254 Kč210 Kč bez DPH
(David Procházka)
Interpretace Národní účetní rady (e-kniha)
E-kniha

Národní účetní rada vydala za dobu svojí dvacetileté existence 37 Interpretací českých účetních předpisů a na řadě dalších aktuálně pracuje. Kniha obsahuje nejen texty vlastních Interpretací, ale také...

331 Kč274 Kč bez DPH
(JUDr. Klára A. Samková Ph.D.)
Romská otázka (e-kniha)
E-kniha

„Romská otázka“ je populárně pojatá, avšak na vědeckých základech postavená práce, zabývající se psychologickými příčinami sociálního vyloučení Romů. Svou předmluvou práci podpořili Fedor Gál a prof. ...

80 Kč66 Kč bez DPH
(Jaroslava Dittrichová)
Dvacet let české koruny na pozadí vývoje obchodního bankovnictví v České republice (e-kniha)
E-kniha

Na trhu ojedinělá monografie je věnována nejdůležitějším událostem novodobého vývoje domácí měny a bankovnictví v České republice v letech 1990 až 2012. Publikace vznikla při příležitosti dvacátého vý...

212 Kč175 Kč bez DPH
(Jitka Vysekalová)
Psychologie reklamy (e-kniha)
E-kniha

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marke...

390 Kč322 Kč bez DPH
(Jonathan Catherman)
Matky, synové a milenky (e-kniha)
E-kniha

Ať si to muž uvědomuje, nebo ne, jeho vztah s matkou představuje výchozí model pro všechny další vztahy v jeho životě. Někdy je to jasné na první pohled (zkuste se zeptat jeho manželky), někdy to ale ...

314 Kč260 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (e-kniha)
E-kniha

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnos...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Kulturní zboží jako dar (e-kniha)
E-kniha

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz b...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Sociální marketingové kampaně v Česku III. (e-kniha)
E-kniha

Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejíc...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Spotřebitelské typologie (e-kniha)
E-kniha

Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným p...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Víra, náboženství a církve (e-kniha)
E-kniha

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Spotřebitelské chování (e-kniha)
E-kniha

Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktů...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (e-kniha)
E-kniha

Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dime...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Radim Bačuvčík)
Hudba a my (e-kniha)
E-kniha

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají...

69 Kč57 Kč bez DPH
(Marek Adamík)
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (e-kniha)
E-kniha

Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.

69 Kč57 Kč bez DPH
(Petra Růčková)
Finanční analýza - 6. aktualizované vydání (e-kniha)
E-kniha

Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash-flow při zpracovávání finanční analýzy. Využijte tyto metody ve své podnikatelské praxi.

254 Kč210 Kč bez DPH
(autorů kolektiv)
Trestní právo procesní - 7., aktualizované vydání (e-kniha)
E-kniha

Sedmé vydání učebnice Trestní právo procesní reaguje na nejnovější legislativu a judikaturu v oblasti trestního práva. Reflektuje i úpravu mimo trestní řád a trestní zákoník, zejména v reakci na p...

1 100 Kč909 Kč bez DPH
(Petra Vítková)
Zajištění nástrojů trestné činnosti a výnosů z trestné činnosti a náhradní hodnoty podle § (e-kniha)
E-kniha

Ačkoliv problematika zajištění majetku v trestním řízení patří k často diskutovaným otázkám z oblasti trestního práva, není tomuto tématu přes jeho závažnost věnována v odborné literatuře dostatečná p...

395 Kč326 Kč bez DPH