Marketingové strategie

-5 %
9788085970814.jpg
Ušetříte 10 Kč 5 %
172 Kč s DPH
156 Kč bez DPH
Tento produkt nelze zakoupit
Dostupnost:
Není skladem
Kód0309470
EAN9788085970814
Záruka24 měsíců
PopisDiskuze
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
NakladatelstvíIdea Servis
AutorHoráková Helena
Počet stran104
Jazykčeština
Rok2014
Typ produktuBrožovaná kniha
EAN9788085970814
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotaz
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Nadpis:
Text příspěvku:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
(E-mail nebude zveřejněn)
Text příspěvku: